Aktualno
AT&T ponovno opozarja na varnost v prometu
03.08.2015
Oglaševalska agencija BBDO New York je s prvim oglasom »Texting and Driving Crash« opozarjala na posledice pisanja sporočil med vožjno. Tokat pa je v ospredju mama, ki ji le za nekaj sekund pozornost uide na zaslon pametnega telefona. Ta jo obvesti, da je na družbenem omrežju nekdo všečkal fotografijo njene hčere. »Blizu doma« (»Close to Home«) prikazuje, da je lahko kakšna koli aktivnost na pametnih telefonih med vožjo usodna.
Vir: http://www.marketingmagazin.si/novice/mmarketing/11956/at-t-ponovno-opozarja-na-varnost-v-prometu
Asep, 03.09.2015 @ 16:39:58
Sem včeraj gledala doma, zakon film ampak tut mal ntslaeireičen s vso to krvjo xDKr fejst nasilno je sam verjeten bol mišljen kot črni humor.Velik o rasizmu pove
Partnerji projekta
E-novice varna-voznja.si
V spodnje okno vpišite svoj elektronski naslov in se prijavite na naše e-novice.